Αρχική > Uncategorized > How Aftonbladet reaches 20% of Sweden on mobile every day

How Aftonbladet reaches 20% of Sweden on mobile every day

Οκτώβριος 15, 2014 Σχολιάστε Go to comments

By focussing on audience behaviours and preferences on smartphones, the Swedish daily has put mobile at the core of the newsroom

from News from Journalism.co.uk http://rss.feedsportal.com/c/367/f/5716/s/3f7b9672/sc/28/l/0L0Sjournalism0O0Cnews0Chow0Eaftonbladet0Ereaches0E20A0Eof0Esweden0Eon0Emobile0Eevery0Eday0Cs20Ca5628130C/story01.htm

Advertisements
Κατηγορίες:Uncategorized Ετικέτες:
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: